Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

 

Salg og levering

Når du har betalt for den valgte oplevelse, sender vi bekræftelsen og oplevelsesbeviset til den opgivne e-mailadresse. Hvis du ikke modtager e-mailen fra os er der stor sandsynlighed for, at den er endt i mappen uønsket mail eller en anden spam mappe. Derfor bør du først undersøge, om vores e-mail ligger der. Hvis dette ikke er tilfældet, kan du kontakte os på: info@moenmoments.dk

Så snart du har modtaget e-mailen fra os overgår ansvaret for oplevelsesbeviset til dig. Du bør derfor hurtigst muligt tjekke at indholdet af e-mailen og oplevelsesbeviset stemmer overens med det du har bestilt på webshoppen.

Ansvar

Møn Moments er ikke erstatningspligtig, og kan ikke stilles til ansvar for skader påført under oplevelsen. Møn Moments fungerer udelukkende som oplevelsesformidler, mens det er den oplevelsesansvarlige, der bærer ansvaret for den enkelte oplevelse. Den oplevelsesansvarlige har ret til at skifte underleverandør, hvis baggrunden for det er at sikre kvaliteten af oplevelsen.

Møn Moments kan ikke holdes ansvarlig for ekstra udgifter, du har i forbindelse med en oplevelse købt gennem Møn Moments. Det gør sig gældende i alle tilfælde, også når oplevelser aflyses, men vi vil til hver en tid gøre vores bedste for, at det ikke sker og rådgive dig i situationen.

I enkelte tilfælde vil Møn Moments fungere som udbyder af specifikke oplevelser og vil således være oplevelsesansvarlig. I disse tilfælde vil Møn Moments bære ansvaret for den enkelte oplevelse.

Al handel med Møn Moments er underlagt dansk lovgivning/ret.

Priser

Alle priser hos Møn Moments er angivet i danske kroner inklusiv 25% moms. Undtaget er oplevelser, som ud fra deres indhold og natur er momsfritaget jf. momslovens regler. Ligeledes er gavekort hos Møn Moments momsfritaget.
Vi garanterer prisen på oplevelsen i hele oplevelsesbillettens gyldighedsperiode. Booker og benytter du oplevelsen herefter, fordi den er blevet ekstraordinært forlænget, har den oplevelsesansvarlige ret til at opkræve en eventuelt ændret pris for den pågældende oplevelse.

Møn Moments Gavekort

Møn Moments gavekort kan ikke puljes og skal benyttes enkeltvis hver for sig. Derudover kan rabatkoder ikke bruges i forbindelse med køb med gavekort.
Gavekort refunderes ikke og kan ikke ombyttes til kontanter.

Rabatkoder

Rabatkoder skal tilføjes inden betaling fuldføres – og kan dermed ikke tilføjes en ordre efter købet er gennemført. Der kan maksimalt benyttes én rabatkode pr. køb. Som nævnt under sektionen Møn Moments gavekort kan rabatkoder ikke bruges, når der betales med gavekort. Rabatkoder kan desuden ikke kombineres med kampagnepriser på oplevelser. Kampagneprisen vil altid være den gældende pris.

Pris- og trykfejl

Vi tager forbehold for pris- og trykfejl på hjemmesiden og i vores markedsføring generelt og kan annullere ordrer, hvis der er tale om fejl her.

Fortrydelse og gyldighed

Oplevelsesbeviset er gyldigt i 24 måneder efter købsdatoen medmindre andet er angivet. Der er fri bytteret til andre oplevelser i gyldighedsperioden, men bytteretten kan kun anvendes én gang. Hvis oplevelsen er booket til en specifik dato er der ingen fortrydelsesret, og ordren kan derfor ikke annulleres. Det er således kun, hvis udbyderen af oplevelsen vælger at aflyse arrangementet, at oplevelsen refunderes.

Erhvervskunder

Erhvervskøb kan ikke fortrydes, og disse ordrer kan som hovedregel ikke refunderes eller ombyttes til kontanter.

Ophørt samarbejde med en udbyder af en oplevelse

I tilfælde af at vi har afsluttet samarbejdet med en oplevelsesansvarlig, kan du naturligvis ombytte dit oplevelsesbevis eller få pengene retur.

Ombooking af oplevelse

Når du har booket en oplevelse til en specifik dato, kan der som udgangspunkt ikke ske ombytning til en anden oplevelse, og bookingen kan ikke annulleres. Det betyder, at bookingen er bindende, og at du ikke kan få oplevelsesbeviset refunderet, hvis du ikke kan deltage alligevel. Du må gerne give dit oplevelsesbevis og aktuelle booking til en anden side.
I de tilfælde, hvor oplevelser aflyses, hvis ikke vejret egner sig eller minimumsantallet af deltagere ikke er opfyldt, er det den oplevelsesansvarliges opgave at aflyse oplevelsen. Du vil herefter få pengene retur for den aflyste oplevelse. Se mere om Møn Moments retningslinjer for aflysning i næste afsnit

Aflysning af oplevelser

Oplevelser booket til en specifik dato kan ikke aflyses eller ombookes.

Vejrforhold

Nogle gange kan vejret gøre det umuligt at afholde oplevelsen, og hvis dette skulle ske vil du blive kontaktet direkte.

Betalingsmuligheder

På Møn Moments kan der betales med Visa, MasterCard og MobilePay.
Møn Moments benytter Bambora Online som betalingsgatewayleverandør.

0
    0
    Kurv
    Din kurv er tomTilbage til butik